Potreningowe śniadanie wysokobiałkowe?

NAJLEPSZE POTRENINGOWE ŚNIADANIE Z WYSOKĄ ZAWARTOŚCIĄ BIAŁKA

najlepsze potreningowe śniadanie!

jaglanka, fit, śniadanie, trening, siłownia, gym, motywacja

potreningowe śniadanie wysokoproteinowe – jaglanka

Hej! Dzisiaj będzie bardzo krótki wpis na temat mojego ulubionego potreningowego śniadania, jakie jem praktycznie każdego dnia.

Najpierw dwa słowa o tym, jak wygląda moja dieta.

5 posiłków dziennie?

Przede wszystkim, ja odżywiam się według zasad IF czyli okresowych postów. Moje okno żywieniowe to jakieś 4 – 5 godzin w zależności od dnia, tego na co mam ochotę lub jak trenuję, dlatego moje śniadanie jest zarówno kaloryczne jak i duże objętościowo. Jeśli jesz kilka czy tam kilkanaście posiłków dziennie, taka ilość energii jednorazowo może wybić Cię z rytmu.

Ćwiczę zawsze około 10 – tej rano, zatem pierwszy posiłek wypada mi w południe. Dbam o to, by śniadanie dostarczyło mi wszystkich składników odżywczych (BTW), bo zazwyczaj jestem wówczas nieźle głodna. Kiedyś jadłam tylko białkowo – tluszczowe śniadania, ale im więcej ćwiczę tym na więcej węgli mogę sobie pozwolić.

Aktualnie redukuję, więc staram się nie objadać. Z różnym skutkiem. Śniadanie to taki mój słodki cheat meal, z masełkiem, orzechami i solą himalajską. Niebo w gębie!

Jaglanka z orzechami

50 g płatków jaglanych

20 g masła lub oleju kokosowego nierafinowanego

woda

sól himalajska

odżywka białkowa (u mnie KFD, najlepsza na świecie o smaku nugatu)

orzechy, bakalie, owoce – wg uznania

Płatki, z masłem solą i wodą gotuję na małym ogniu aż do uzyskania jednolitej masy, co zajmuje jakieś 4 minuty. Ściągam rondelek z ognia i wrzucam 30 g odżywki białkowej o wybranym smaku. Dokładnie mieszam i szybko przekładam masę do miseczki. Na koniec – dodatki. Możesz użyć ulubionych owoców (świetnie smakuje z bananem) lub orzechów. Mój standardowy zestaw to 10 g pestek dyni, 10 g słonecznika i 20 g orzechów włoskich lub pekan. I jeszcze więcej soli himalajskiej!

Gorąco polecam zarówno jako pełnowartościowe, rozgrzewające śniadanie, ale również jako słodki deser w ciągu dnia.

 

 

A jeśli jeszcze nie widziałeś…

Tutaj zawarłam zagadnienia z zakresu najgorszych składników diety.

Jeśli jeszcze nie widziałeś artykułu o nawykach skutecznego działania, zapraszam tu.

Codzienną dawkę motywacji dostarczam na Instagramie, nie przegap okazji!

Ostatnio również stałam się aktywna na Facebooku – zobacz.

Natomiast jeśli jesteś ciekawy, jakie jest najczęściej powtarzane kłamstwo trenerów mentalnych, zapraszam tutaj!

 

I na koniec – dziękuję za Twój czas. Życzę Ci dokonywania samych świadomych wyborów, nie tylko żywieniowych!

 

Pięknego dnia – Karolina

mała czarna, logo

Gdzie jeszcze jestem: